Terhes Társaság

Deleter 2010.11.06. 00:24

"Másnaposok alkotóitól!" Gondolom mindenki e mondat hallatán ment el a moziba,hacsak nem Zack Galifianakis...ismertebb nevén "Dagadt Jézus" miatt. Mindenki be tudja fejezni a következő mondatot: Nagyobb a füstje mint a....

Az a gond,hogy nem éppen friss élmény. Megpróbáltam összeszedni a gondolataimat és nem éppen kecsegtető a negatívumok és a pozitívumok aránya. Olyan érzésem volt mintha film végig erőlködött volna azért,hogy tetszen nekem. Rengeteg űr volt a filmben. Ez úgy magában nem lenne egetrengető probléma,viszont néhol akadtak jelentek amik nem igazán váltották a ki a kellő hatást és ez még elviselhetetlenebbé tették az említett űrt. Persze voltak jelenetek,amiken el is mosolyodtam,de ez nekem nem elég! Én sokkal többet vártam. Be kell vallanom magam is bedőltem a "Másnaposok alkotóitól" szövegnek.

Zack Galifianakais törekedett. Láttam,hogy próbálkozik,de nem..nem volt jó. A Másnaposokban jól hozta az idióta szerepét. Akkor tetszett is. Új volt,szórakoztató és ha szerepelt egy képkockában már vicces volt a jelenet. Én vártam tőle valami újat. Lehet,hogy a szinkronja robolta le végleg néhány jelenetét,de ez nem számít. Csakúgy mint a filmnek neki is voltak ám jó megnyilvánulásai. Én inkább emlékszek rá "Dagadt jézusként". Ellenben Robert Downey Jr. hozta a formáját. Nem volt nehéz szerepe,de azt jól eljátszotta.

Mindenki levette gondolom,hogy csalódtam. A sok poén besülése és az azok közti űr nem éppen jó dolog egy ehhez hasonló vígjátéknál. Ráadásul Zack se tudta felobni kellőképpen a filmet. Nem beszélve a film egyik humoros eszközéről: Sunny(kutya):  enyhén szólva kudarcot vallott. Ennek a filmnek sajnos nagyobb volt a füstje mint a lángja...Őszintén bízok a Másnaposok 2-be.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deleter.blog.hu/api/trackback/id/tr152426983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása