Tangled

Deleter 2011.02.16. 20:48

Újabb animációs mese filmet néztem meg,de ezúttal egy Disneys éneklős-táncolósat.








Nemrég megnéztem a Grut is,de az nem tetszett szóval ki kellett elégítenem a mostani mese iránti vágyaimat ezzel a Tangleddel.

Szóval a sztori a mindenki által ismert: A hosszú szőke hajú csaj aki leengedi a hercegnek a haját a toronyból felturbózása és modernizált változata. Adott egy csaj akit a gonosz nő bezárva tart egy toronyba,hogy kihasználhassa a haja titokzatos varázserejét. Elzárva tartja a külvilágtó, méghozzá úgy,hogy elhiteti vele,hogy a tornyon kívüli élet veszélyes és rossz meg stb. Aztán adott egy fess fiatal ember aki mindenféle rablással tölti az idejét és már régóta a körözési lista 1. helyén áll. Aztán találkoznak és kezdődhet a móka,az éneklés és ami még a Disney filmekben van.

No az előbb felsorolt dolgokat a lehető legkedvesebb,aranyosabb módon mutatták be. Szerintem nem mindegyik mese filmnek sikerül ilyen téren elnyerni a tetszésemet..sőt...
Szóval a sztoritól nem vártam sokat szóval nem is csalódtam benne. A sablonosság ellenére se volt olyan perc amikor unatkoztam volna. A Karakterekről annyit,hogy : csinálják a dolgukat. A hercegnő bűbájos,szépen énekel. A fess fiatalember akinek természetesen szomorú múltja van hihetetlen jellemfejlődésen megy át amire persze nem számít az ember. A mellékszereplők: pl. a fenti képen látható "kutya" lótól ( előző kritikámba macska sárkány volt) féltem az elején,mert fent állt a lehetőség,hogy feleslegesen,túl sokszor használják majd a film alatt,de szerencsére nem szaladt el az írókkal a ló (hehe) . A kaméleon egy...nem mondom azt,hogy felesleges mert volt pár humor elem benne,de igazából nem nagyon vettem észre,hogy  ott van.

Szóval a film kedves,aranyos és utána ugye jön a baj és a szomorkodás. Mellesleg annyira nem szereti a lelkem a félreértelmezett szituációkat,hogy ha jól emlékszem bele is tekertem egy 5 percet ekkor a filmbe(tudom,ez nagy bűn.) A "félreértelmezett szitu." alatt azt értem amikor a két szerelemes pár közé egy gonosz áll és valamilyen gonosz módon szétválasztja őket. Legtöbbször megtévesztéssel. Na ezeket nem szeretem. Annyira jó volt nézni a napsütötte,poénos,kedves jeleneteket,hogy utána nem bírtam ki a borús felhőket. Remélem nem fogalmazok túl ködösen...

Szóval a film teljes mértékben elnyerte a tetszésemet. Talán majd később megnézem újra. Nem tudom,hogy határidős rajongásom van-e az ilyen filmekkel kapcsolatba,de mostanában túl sok animációs filmet nézek.  Nem mintha baj lenne. A filmet mindenkinek ajánlom aki picit is szereti vagy hangulata jön egy aranyos meséhez amibe van pár modernizált elem és éneklés. Egyre többször érzem azt,hogy pontoznom kéne a filmeket,de nem teszem. Inkább csak annyit mondok,hogy jó volt.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deleter.blog.hu/api/trackback/id/tr762666355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása