The Losers

Deleter 2010.06.30. 00:12

A stílusos karakterposzterek/poszterek és előzetesek után azt mondtam magamban,hogy ez bizony nagyon jónak tűnik. Mondanom sem kell,hogy nem azt kaptam mint amire számítottam.















Nem arról van szó,hogy rossz volt a film. Inkább arról,hogy nem volt több egy átlagos popcorn múvinál. Végig szórakoztató volt a film. Voltak benne unalmas jelenetek,voltak amik nem hozták ki belőlem azt a hatást,amit ki kellett volna. Ilyenek voltak a humoros jelenetek. Némelyik számomra annyira elavult volt,hogy már vártam,hogy legyen még valami. Ugyanis ezt a filmet egy akció-vígjátéknak tudnám leginkább mondani. Ott van a baj,hogy végig fapofával ültem. Viszont volt 1-2 nagyon szép és jó jelenet is. Az egyik az első trailerben is látható.

Ott van ez az 5+1 fős csapat,aminek minden tagja profi a saját dolgában. Legyen mesterlövész,jármű,nehézfegyverzet szakértő stb. Ezt az 5 főből álló csapatot elárulják és utána ezt kellőképpen meg is akarják bosszulni. A bosszúhadjáratot a +1 fő segítségével kezdik el,aki egy fekete,bombázót személyesítene meg.

A sztori vezetése a szokásos: Akció jelenet(poénokkal),Tervszövés(poénokkal),aztán annak megvalósítása(poénokkal) és drámázás,fordulatok meg ilyesmi. Szóval mint mondtam a szokásos.

Nem is tudok többet írni erről a  filmről...Így estére nem volt rossz. Teljesen nézhető. Szerintem valakinek talán a poénok is ütni fognak...Mint ahogy az elején említettem: Se több,se kevesebb egy popcorn múvitól. Az már legyen az én bajom,hogy többet vártam és ezáltal csalódnom kellett.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deleter.blog.hu/api/trackback/id/tr92119820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása