2010-es toplista!

Deleter 2011.01.02. 15:00

Valamiért nem az első három helynél filóztam hanem az utolsó háromnál. Vagy tízszer cserélgettem meg a filmeket mire kijött,hogy hol van a jogos helyük. Egyébként rengeteg filmet be kell még pótoljak 2010-ből szóval nem éppen egy jó lista. Ez inkább egy válogatás azokból a filmekből amit én láttam. Mivel tavaly még nem volt ilyen szuper blogom ITT van a 2009-es összeállítás.


10. Egek Ura



Egy könnyed dráma/vígjáték volt. George Clooney játéka nagyon tetszett. A legjobb helye itt van mivel nem nyújtott semmi újat viszont nem is csalódtam. Remek kikapcsolódást nyújtott. Egyszer mindenkinek érdemes megnézni.

9. Machete







Robert Rodriguez új filmje. Esztelenség,kazsabolás,vér,őrület és ez mind mesterfokon,mint ahogy azt Rodrigueztől el is várja az ember. Mindez persze meg van spékelve olyan nevekkel mint : Jesica Alba, Robert De Niro, Danny Trejo , Steven Seagal és még mások. Nem lett olyan jó mint pl. a Planet Terror ,de hozta a rendező stílusát és ez éppen elég volt.

8. Shutter Island



7. Legend of the Guardians



6. RED



Bruce Willis újra formában jött és lett egy badass film. Az akción van a hangsúly. Végig pörgős és remekül kivivtelezett sztori,ha nem is annyira komoly. Elindítottam fáradtan kb. éjfélkor a filmet és az első jelenet után már nem is éreztem magam fáradtnak. Vidám voltam és mosolyogva néztem végig az egész filmet. Mégjobban feldobott az a 3-4 awesome jelenet. Egyrészt nagyon örülök neki,hogy kezdetnek nem érdekelt a film. Nem néztem meg a trailereket,képeket róla és emiatt egy csomó jelenet váratlanul ért. A legtöbbet a trailerekbe már láttam volna. Viszont az előzetesek hiányában késöbb néztem meg a filmet mint kellett volna. Jótanács: senki se nézzen trailert róla! Csak töltse le a filmet....khm és ámuljon a tömérdek akción és az awesome jeleneteken. Grat Bruce!

5. The Social Network




Erről igazából nem is tudom,hogy mit írjak. Nagyon tetszett film. Egy percig se unatkoztam. Végig magával ragadott a film. A sztorit nagyon jól megoldották. Élvezet volt nézni,ahogy az antiszociális fiú megalkotja a fészbuk ötletét...egyedül?

4. Get Him To The Greek

















3. Scott Pilgrim vs. The World


Na erről a filmről még nem írtam kritikát. Valószínüleg azért mert lusta voltam..
Ez egy olyan film amit nekem találtak ki. Stílusos,vicces és szerintem az én korombeli srácoknak szól leginkább. Normálisan indul..aztán egyszercsak "Aztarohadt...EZ MI?!"
Furcsa,komikus,idióta.....és tetszett. Teljesen együtt tudtam élni minden hülyeséggel amik a sztori közben előjöttek. Ez egy képregény feldolgozás és rengeteg olyan elem van ami ezt alátámasztja. Pár jelenet tényleg olyan mintha képregényt olvasnék. A nem minden napi képi világa és egyéb hasonló dolgok miatt a hazai mozikban nem nagyon volt sikere. Sőt szeritnem nem is játszották hazai mozikban. Természetesen netre felkerült és remélem sikerült megtalálnia a közönséget , mert szerintem ez idei év egyik legjobb geek filmjét láttam.

2. Kick-Ass



Itt azért filóztam,hogy első vagy második legyen a Ha-Ver(nem szabad senkinek így neveznie a filmet) ,de végül rájöttem,hogy ez megint csak egy olyan film ami nem mindenkinek jönne be. Szintén egy képregény feldolgozásról van szó..szintén remekül van kivitelezve és nem véletlenül adtam rá annó 10-es pontszámot.

Azóta se változott meg a véleményem arról,hogy egy tökéletes filmről van szó,de bármilyen hihetetlen az első helyre egy olyan film kerül ami szinte mindenkinek tetszik..késöbb jöttek róla negatív kritikák,de engem nem érdekel. Még most se értek néhány dolgot ami a szorit illeti és éppen emiatt cseszett ki velem nagyon a rendező..még mindig gondolkodok néhány dolgon pedig már 3 szor is megnéztem a filmet... szerintem egy mestermű lett!

1. Inception
















 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deleter.blog.hu/api/trackback/id/tr732554294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása