How To Train Your Dragon

Deleter 2011.01.09. 21:17

Mivel mindenki annyit dícsérte ezt a filmet azt gondoltam,hogy ideje lenne pótolni a hiányosságomat.

Az egyetlen dolgot amit elvártam azt teljesítette. Jól éreztem magam a film közben. Mostanába ha elindítok egy ilyen mesét automatikusan átváltok 6 éves üzemmódba.
Nem figyeltem azt,hogy milyen sablonos,kiszámítható a sztori ami már vagy 100 mesében szerepelt. Nem tudott érdekelni,hogy minden fordulatot az első 5 perc után kiszámítottam.
Egyszerűen csak hagytam,hogy elvarázsoljon ez az igencsak jól bárázolt Vikingekkel és sárkányokkal teli világ.

A szotri arról szól,hogy vannak a Vikingek és vannak a sárkányok. A sárkányok gyakran megtámadják az emberek faluját. Van egy különc gyerek aki nagyon ügyetlen,de ő mindezek ellenére sárkányölő akar lenni. Aztán lássunk csodát az egyik csata után talál egy sebesült sárkányt az erőbe és összebarátkozik vele. Mellesleg ez az összebarátkozás folyamat amennyire egyszerű és rövid annyira szép és szerethető. A sárkány viselkedése mellesleg olyan mint egy macskáé. Biztos ezért volt olyan cuki (Y)

Voltak pozitívumai a filmnek a macskasárkányon kívül is. Az egyik a látványvilág,főleg a repülgetős részek és a másik pedig a jelenetek alá tartozó aláfestő zenék.

Szóval mindent teljesített amit elvártam. Egy szerethető sárkányos mese. Mindenkinek ajánlom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deleter.blog.hu/api/trackback/id/tr702572671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása