Legend of the Guardians:The Owls of Ga'Hoole(Az Őrzők Legendája)

Deleter 2010.12.20. 22:31

Mikor megjelentek az első trailerek már mondtam is az ismerőseimnek,barátaimnak,hogy "Nekem ez tetszik,meg akarom nézni!" Nem vagyok dedós,semmi ilyesmi. Egyszerűen csak bejött az egész látványvilág és a hangulat. A moziba ugyan nem néztem meg,de most sort kerítettem rá és megnéztem itthon.






Nagyon aranyosak voltak a baglyok! (Még mindig nem vagyok dedós) Annyira aranyosak voltak,hogy néha már komolyan úgy éreztem magam a TV előtt mint egy kisgyerek aki fülig érő vigyorral nézi a mesét.

A másik pozitívuma a filmnek az a Zack Snyder által összehozott lassítások. Hihetetlenül gyönyörű lassítások vannak a filmben. A fenti kép is ezt mutatja.

A film története meg felépítése tulajdonképpen nem bonyolult. Aki megnézi a trailert az kb. tud mindent. A gonoszok miatt egy csapat bátor bagoly elindul megkeresni az Őrzőket és ezután lesz egy összecsapás,de kiderül,hogy nem is az a lényeg,hogy kinek mekkora hatalma van. Mindig a jó győz,a szeretet ,a bátorság a lényeg blablabla...

Két részre lehet tagolni a filmet. Az egyik a nyugodtan repülés a gyönyörű tájak között a másik pedig a baglyok felfegyverkezve némi belassítással összecsapnak. Az első rész volt a jobb. Valahogy nem jöt be,hogy két bagoly a lábaira erősített kardokkal repül egymásnak,de ezek a részek is szépek voltak néhol és élvezhetőek.

Szóval a film animációja hihetetlenül szép. Főleg,hogy lehetőségem adatott full HD felbontásban nézni. A sztorival nyílván az alsóbb korosztályt célozták meg,de én úgy érzem beálltam hozzájuk a film nézése közben. A lassítások csakugyan jók. Mondjuk Zack 300-a és Watchmenje után nyugodtan elvárhat ilyet az ember. Összeségében egy remek szórakoztatást nyújtott így este. Talán bevállalom még egyszer.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deleter.blog.hu/api/trackback/id/tr772529027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása